1. Kötelező a regisztráció?
A webáruházunkban való vásárlásnak nincs regisztrációs kötelezettsége.
2. Hogyan lehet rendelést leadni?
A patika1.hu webáruházunk felületén a kiválasztott termékek a kosárba helyezést követően, tetszőlegesen módosíthatóak, cserélhetőek.
A termékek kiválasztását követően, a kosár menüben lehet azokat kilistázni, a Tovább a Pénztárhoz gombra kattintva rögzítheti számlázási és szállítási adatait, véglegesítheti rendelését, majd kiválaszthatja a kívánt fizetési módot.
Szállítással vagy számlázással kapcsolatos kéréseit az utolsó lépésnél a megjegyzések rovatba írhatja.
3. Hogy jutok hozzá a rendelésem számlájához?
A megadott névre kiállított számlát mindig a csomagba tesszük a termékek mellé papír alapon.
4. Külföldre is lehetséges rendelni?
Nem, webáruházunk csak Magyarország területén teljesít megrendeléseket.
5. Nem tudok futárral való kiszállítást választani, csak patikai átvételt. Mi lehet a gond?
Hatályos jogszabályok alapján jelenleg gyógyszerként törzskönyvezett terméket csak saját szakszemélyzettel (gyógyszerész vagy gyógyszerkiadó szakasszisztens) lehetne kézbesíteni patikán kívül, ezt a szolgáltatást nem vállaljuk. A webáruházban elérhető gyógyszereket a Hajdú Gyógyszertárban (4220 Hajdúböszörmény Árpád u. 45.) tudja személyesen átvenni.
6. Hány nap alatt jut el hozzám a termék?
A rendelés feldolgozásától számított maximum 2-4 munkanap a GLS választása esetén, de igyekszünk minden rendelést a lehető leghamarabb feldolgozni. A rendelés feldolgozásakor tájékoztatjuk az egyes fázisokról, a csomagátadasról ill. a várható kiszállítás dátumáról.
7. Hogyan állhatok el a a rendeléstől?
Kérjük, hogy elállási szándékát még az esetleges csomagfeladás előtt jelezze a dr.csaszi@patika1.hu e-mailen vagy a +36202898259 telefonszámon!